دستگیری قاتل فراری در سراوان

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۵:۳۹
کد خبر: ۷۳۷۷۱۰
دستگیری قاتل فراری در سراوان
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: متهم به قتل جوانی ۳۲ در شهرستان سراوان پس از چهار ماه فرار توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ  احمد آذرکیش   گفت:در پی وقوع یک فقره قتل در یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از مناطق شهر سراوان بلافاصله ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۲ ساله با شیلک گلوله ۲ مرد جوان به قتل رسیده که کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

سرهنگ آذرکیش تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی عاملان این جنایت تحقیقات میدانی گسترده را برای دستگیری این ۲ متهم آغاز و سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از آنان را در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را در حال استراحت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان عنوان کرد: در بازجوئی‌های اولیه، متهم انگیزه این جنایت را انتقام جویی اعلام کرده که تلاش پلیس برای دستگیری همدست متواری او دارد.

وی با تاکید ترویج مهارت کنترل خشم در جامعه بویژه در جوانان اظهار داشت: تداوم تنش در جامعه باعث کاهش حس تفاهم و درک متقابل بین افراد می‌شود که در نهایت افراد به محض مواجه شدن با کوچکترین مشکلات در روابط خود با دیگران، به خشونت و پرخاشگری متوسل شوند لذا از شهروندان و خانوده‌ها تقاضا می‌شود آستانه تحمل خود را بالا برده و قبل از ارتکاب چنین رفتار‌هایی به عواقب آن فکر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز