نفرات برگزیده جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های سیستان و بلوچستان مشخص شدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۴۲۰۶۵
نفرات برگزیده جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های سیستان و بلوچستان مشخص شدند
نفرات برگزیده پنجمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان سیستان و بلوچستان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در آیین بزرگداشت روز خبرنگار و آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان سیستان و بلوچستان، نفرات برگزیده جشنواره مشخص شدند.

در بخش خبر محمد فرتوت عنایت به خاطر اثر هامون دوباره داغدار از خبرگزاری ایسنا مقام سوم را کسب کرد.

میلاد میرکمالی به خاطر اثر زلزله ای به نام خشکسالی در آلوده ترین شهر جهان/اینجا ماهی ها هم خودکشی می کنند از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون، الهه جهان بین به خاطر اثر مدیریت گمشده بحران آب در کشور/ بی آبی و سقایی در جوار دریا از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، عبدالحکیم شه بخش به خاطر اثر اقلیت مسلمان روهینگیا؛رانده از کاشانه مانده در برزخ همسایه از نشریه ندای اسلام، در بخش تیتر رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش فائقه راغی با اثر روزگار تلخِ کارگران سیستان‌وبلوچستان؛ زندگی با چاشنیِ خشکسالی، گرمای سوزان و گرد و غبار از خبرگزاری ایلنا، مجتبی نوریان از روزنامه سیستان و بلوچستان با اثر فرار بهداشت از چاقوی قصابان در یک میدان زاهدان، سیمین شهرکی از روزنامه سیستان و بلوچستان با اثر«رسالت» نزدیک اما فرسنگ ها دور از امکانات شهری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

برگزیدگان در بخش مصاحبه اثر از مسئولینی که هیچ وقت حضور ندارند تا جوانانی که ما میتوانیم را امضا کرده اند از اکبر تجلی در ماهنامه هاتف جوان، اثر وحدت شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان بهترین الگو در دنیاست از فرشته شجاعی فر در روزنامه طلوع زاهدان و اثر کاراته از زهرا مشهدی در ماهنامه کودک مسلمان بلوچ به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش یاداشت و سرمقاله مجتبی نوریان از روزنامه سیستان و بلوچستان به خاطر اثر آقای وزیر چه در سبو داری؟، هادی محمدی از خبرگزاری ایکنا به خاطر اثر (شعله ور ) شعله نارضایتی زاهدانی ها و حمید ذوالفقاری از روزنامه خراسان به خاطر اثر آقای ظریف لب های مردم سیستان و بلوچستان تَر می شود؟ به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

حامد غلامی از خبرگزاری ایرنا با اثر زندگی در هامون، سمیرا رییسی از هفته نامه عیاران به خاطر اثر بحران کم آبی در شهرستان مرزی هیرمند، حسین سرحدی از روزنامه سیستان و بلوچستان و به خاطر اثر ریزگردهایی که چشم مسئولین را اذیت نمی کنند!، در بخش عکس حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش پوستر مهرداد پارسافر با اثر آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون، حبیب پیران با اثر جهش 50درصدی در بازار مسکن از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون مقام اول تا دوم این بخش را از آن خود کردند.

خانم فرشته رییسی از هفته نامه عیاران با نشریه شماره621، فرشته شجاعی فر از روزنامه طلوع زاهدان با نشریه شماره 470، ملوک ذورقی براهویی از روزنامه صبح زاهدان با نشریه شماره 607 در بخش صفحه آرایی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش اینفوگرافیک مهرداد پارسافر از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون با اثر زایش تروریسم، مهرداد پارسافر از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون با اثر زلزله در نگاه آمار و میلاد میرکمالی از پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون با اثر شورای نگهبان؛ حافظ انقلاب به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

آرشام هنرکار در بخش ویژه جشنواره با اثر سفال کلپورگان 7هزار سال بدون تغییر با موضوع: حمایت از کالای ایرانی با رویکرد مصرف محصولات و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از خبرگزاری تسنیم موفق به کسب لوح تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز