اعزام ۹۰۰ مبلغ عاشورایی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۰:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۰۰۷
اعزام ۹۰۰ مبلغ عاشورایی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات مقیم و مستقر استان در ایام محرم و صفر به ‏فعالیت تبلیغی و دیگر ماموریت های محوله خواهند پرداخت.‏

به گزارش خبرگزاری برنا ،  حجت الاسلام عیسی بزمانی با بیان اینکه 800 هیات مذهبی در سیستان و بلوچستان فعال است افزود : در ماه محرم امسال حدود 600 مداح در این استان خدمتگزار فرهنگ عاشورایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از روز پنجم تا دوازدهم محرم در بیش از 40 نقطه استان تجمع های عاشوراییان برگزار خواهد شد گفت :  برگزاری 11 تجمع عاشوراییان در زاهدان پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام بزمانی افزود : تجمع های عاشوراییان در شب پنجم محرم کهف الشهدا در بلوار رسالت، شب ششم میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) در زیباشهر، شب های هفتم و هشتم در مسجد الزهرای آزادگان و شب تاسوعا در حسینیه اعظم سیستانی ها از جمله این تجمع هاست.

وی ادامه داد: در روز تاسوعا علاوه بر برنامه دسته روی همه ساله، تجمع نوجوانان و جوانان عاشورایی در مسجد جامع زاهدان برگزار خوهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تجمع های ویژه بانوان عاشورایی نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا در حسینیه رضوی زاهدان و 2 تجمع دیگر در گلزار شهدای مهرشهر و جبل الشهدای بلوار خرمشهر زاهدان در روز عاشورا برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی نیز به طور همزمان در اولین جمعه ماه محرم در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز