دستگیری قاتل فراری پس از ۱۲ سال توسط پلیس ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۲۳۶۸
دستگیری قاتل فراری پس از ۱۲ سال توسط پلیس ایرانشهر
جانشین انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۲ سال از وقوع جرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسن کیخا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل مردی ۳۵ ساله در فروردین ماه سال ۸۵ در شهرستان عسلویه و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، قاتل که مردی ۳۰ ساله، اهل سیستان و بلوچستان، همکار و هم اتاقی مقتول در شهرستان عسلویه بود شناسایی شد.

این مقام مسئول بیان کرد: مأموران پلیس ایرانشهر او را که به صورت مخفیانه وارد ایرانشهر شده بود شناسایی کردند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به فرار ۱۲ ساله وی پایان دادند.

سرهنگ کیخا گفت: قاتل در طول این سال ها در شهرهای مختلف و روستاهای دورافتاده ایران به صورت ناشناس زندگی می کرد و خانواده اش نیز از او خبری نداشتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل، نزاع و درگیری ناشی از اختلافات شخصی اعلام شد تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی روانه زندان شد.

جانشین انتظامی ایرانشهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز