مدیر جهاد کشاورزی چابهار معرفی,ومنصوب شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۵:۵۷
کد خبر: ۷۶۴۷۰۱
مدیر جهاد کشاورزی چابهار معرفی,ومنصوب شد
نورالدین میرلاشاری به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی چابهار منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون نیروی انسانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: چابهار ظرفیت های خوبی در تولید محصولات کشاورزی و صادرات از مرزهای آبی و خاکی دارد و نیاز است توجه بیشتری به آن شود.

سیدمحمدرضا سیدالحسینی از خدمات بامبری در مدت 6 سال مسئولیت در جهاد کشاورزی چابهار قدردانی کرد و افزود: میرلاشاری از نیروهای با سابقه در جهاد کشاورزی و فرمانداری این شهرستان است که می تواند بسیاری از مشکلات حوزه کشاورزی را پیگیری و به سرانجام برساند.

مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت، معین الدین سعیدی رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز از توجه مسئولان برای واگذاری مسئولیت ها به نیروهای توانمند بومی منطقه قدردانی کردند.

میرلاشاری دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی کشاورزی گرایش گیاه پزشکی از دانشگاه سیستان و بلوچستان و فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه بین المللی چابهار است.

مدیر جدید جهاد کشاورزی چابهار به مدت ۹ سال در مسئولیت های مختلف از جمله کارشناس مسئول حفظ نباتات، کارشناس بازرسی و ارزشیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون اداری و مالی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مشغول به خدمت بوده است.

وی از سال 1391 تاکنون به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار مشغول به فعالیت بوده است.

وی همچنین در این مدت عضویت در هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی، نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 100 شهرداری، عضویت و دبیری سایر کمیته های حوزه برنامه ریزی و عمرانی این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز