دیدار فرماندار سراوان با مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۴:۰۲
کد خبر: ۷۶۵۵۹۶
دیدار فرماندار سراوان با مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان
نارویی فرماندار سراوان به همراه جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان با حضور در اداره کل با ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این دیدار فرماندار سراوان از این شهرستان به عنوان جوان ترین شهرستان استان نام برد، اظهار داشت: با وجود جوانان مستعد و پرشور، نیاز به حمایت و فراهم کردن فضاهای فرهنگی ورزشی برای رشد و پیشرفت این جوانان نیاز می باشد.

درویش نارویی در ادامه افزود: نسبت به جوانان حاشیه نشین شهرستان سراوان باید توجه ویژه داشت چرا که نسبت به سایر مناطق بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این دیدار از تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به بحث اشتغال و کارآفرینی در حوزه جوانان گفت: دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان برای اشتغال و کارآفرینی در حوزه جوانان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با سود چهار درصد را در سطح استان بدون محدودیت قرار دادند از این رو این فرصت مناسبی است برای کارآفرینی جوانان سراوانی تا ایجاد اشتغال کنند.

 کرد در بحث سمن ها نیز عنوان کرد: به توصیه وزارت ورزش و جوانان باید استان سیستان و بلوچستان 4500 سمن داشته باشد و این سازمان های مردم نهاد در رشته های مختلف فعالیت داشته باشند.

وی یادآورشد: شهرستان سراوان تقریبا در 13 رشته ورزشی دارای سالن اختصاصی می باشد و همچنین فاز اول زمین فوتبال بخشان این شهرستان که شامل آماده سازی زمین، نصب چمن و حصارکشی می باشد تا پایان سال افتتاح می شود.

وی همچنین از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان خواست تا با تعامل و همکاری با فرماندار این شهرستان پروژه های نیمه تمام را تکمیل کرده تا بتوانیم پروژه‌های ورزشی جدیدی برای شهرستان تعریف کنیم.

 لازم به ذکر است؛ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستاهای گشت، هوشک و اسفندک را به مردم و جوانان ورزش دوست سراوان قول مساعدت دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز