دیروز رخ داد ؛

استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مرز میرجاوه از روند ورود زوار پاکستانی بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۸:۵۰
کد خبر: ۷۶۷۵۰۰
استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مرز میرجاوه از روند ورود زوار پاکستانی بازدید کرد
در نخستین ساعات بعد از ظهر دیروز و در پی برگزاری جلسه فوق العاده ستاد اربعین حسینی، محبی استاندار سیستان و بلوچستان و مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استانداری با هدف بازدید میدانی از روند ورود وپذیرایی و ارائه خدمات به زوار پاکستانی در مرز میرجاوه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، محبی با بازدید از کلیه ساز و کار های ایجاد شده در محل واحدهای خدمات دهنده مستقر در پایانه مرزی و گمرک میرجاوه از نزدیک بر روند ورود زوار و ارائه خدمات به زائرین نظارت کرد و ضمن خوشامدگویی به زائرین پاکستانی به نیروهای خدمات دهنده نیز خداقوت گفت.
استاندار در پایان این دیدار اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم برای ورود و ارائه خدمات به زائرین پاکستانی اربعین حسینی به طور دقیق انجام شده و در حال اجرا است، براساس پیش بینی ها ، بالغ بر ۶۰هزار نفر زائر تا زمان فرا رسیدن اربعین حسینی از مرز میرجاوه وارد کشور خواهند شد که این مهم ، برنامه ریزی و مدیریت مستمر و پیگیر میطلبد.
محبی افزود: تدابیر لازم از مرز ورودی تا مرز خروجی برای تسهیل در ورود، ارائه خدمات، اسکان و پذیرایی و حفظ سلامت و ایمنی زوار اندیشیده شده و استان سیستان و بلوچستان می تواند در سطح کشور به عنوان پایلوت برای گردشگران شبه قاره که بخش اعظم آنها دلدادگان آقااباعبدا...الحسین(ع)هستند، ایفای نقش نماید ، چرا که هر زائر یک سفیر فرهنگی برای انتقال فرهنگ غنی کشور ما به آنسوی مرزهاست.
استاندار در پایان از زحمات کلیه واحدهای حاضر در مرز میرجاوه و میهمان نوازی مردم استان که از جان و دل به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی میکنند، تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز