سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار:

مباحث کارگری را با جدیت پیگیری کنید

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۸۹۹۳
مباحث کارگری را با جدیت پیگیری کنید
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه کمیسیون کارگری گفت: در بحث مشکلات مردم با هیچ کس مماشات نمی کنیم. کارفرمایان و مجریان مباحث کارگری را با جدیت پیگیری کنند و مشکلات را حل نمایند .

به گزارش خبرگزاری برنا ، جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان، با موضوع بررسی معوقات پرداختی کارگران به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و اعضای این کمیسیون در استانداری برگزار شد .

 محمدهادی مرعشی در این جلسه بر پیگیری جدی مطالبات کارگران تاکید کرد و افزود: مردم این استان نسبت به سایر نقاط کشور صبورتر و سطح تحمل آنها بالاتر است و آمارهای شکایت کارگران در مقایسه با آمار کشوری موید این موضوع است.

 محمد هادی مرعشی گفت: کارگران قشری زحمتکش هستند که خودشان زبان گویایی برای پیگیری حق خود ندارند و باید مسئولین به دنبال پیگیری مطالبات آنها باشند و در این راستا هر چقدر که تلاش کنیم از برکت آن برخوردار خواهیم شد.

 معاون استاندار در بخش دیگری گفت : بخشی از مشکلات از ارتباطات ضعیف در حوزه بین دستگاهی منبعث می شود که باید این ارتباط قویتر صورت گیرد و با روش تهاتر مطالبات بین دستگاهی مرتفع شود. مرعشی در خصوص مطالبات کارگری پروژه ۴۶ هزار هکتاری سیستان گفت : با توجه به شرایط منطقه سیستان و خشکسالی و تبعات آن حفظ اشتغال در این منطقه و حمایت از قشر کارگر بسیار حائز اهمیت است و باید مجریان این پروژه این موضوع را پیگیری نمایند .

 گفتنی است؛ در این جلسه مطالبات حوزه کارگری شرکت های پیمانکاری سد کهیر، سد ماشکید، معوقات پرسنل بیمارستان امام علی(ع) زابل مورد بررسی قرار گرفت و بر رفع مشکلات مطرح شده تاکید شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز