افتتاح اولین سرای سمن های سلامت کشور در ایرانشهر

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۵:۰۹
کد خبر: ۷۶۹۸۴۵
افتتاح اولین سرای سمن های سلامت کشور در ایرانشهر
درراستای اجتماعی شدن سلامت و مشارکت شهروندان و سایر سازمانهایی که بخشی از سلامت شهروندان را بعهده دارند سرای سمن ها در ایرانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز آیین افتتاح سرای سمن های سلامت مکران با حضور  دکتر ایازی معاون محترم اجتماعی وزارت بهداشت و مدیران عامل سازمانهای مردم نهاد سلامت کشور،جناب آقای دکتر امینی فرد ریاست محترن دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و اعضای هیات رییسه دانشکده،معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر،روحانیون،معتمدین و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار گردید.

دکتر محمد مهران امینی فرد رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در حاشیه افتتاحیه اظهار کرد: در راستای اجتماعی شدن سلامت و مشارکت شهروندان و سایر سازمانهایی که بخشی از سلامت شهروندان را بعهده دارند و نظر به اهمیت موضوع و باهمکاری معاونت محترم اجتماعی وزارت بهداشت و سازمانهای مردم نهاد سلامت امروز شاهد افتتاح و راه اندازی این سرا هستیم و در واقع الگوی کشوری سرای سمن ها در کشور هستیم.

دکتر امینی فرد افزود: سرای سمن های سلامت مکران با استقرار ١٣ انجمن ملی و ٢ انجمن محلی تمام خدمات لازم به بیماران حوزه دانشکده را ارئه خواهد کرد و ضمن حمایت و تحت پوشش قراردادن بیماران عزیز، هماهنگی لازم جهت درمان بیماران این بیماران نیز انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز