انهدام باند بزرگ انواع مواد مخدر درجنوب شرق کشور /۲قاچاقچی دستگیرشدند

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۶۹۸۴۸
انهدام باند بزرگ انواع مواد مخدر درجنوب شرق کشور /۲قاچاقچی دستگیرشدند
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و 764 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات 12 ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  سردار محمد قنبری گفت : بامداد روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در عقبه مرزی شهرستان سراوان بلافاصله تیم هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از 12ساعت کمین در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان؛ سرانجام عصر روز گذشته خودرو حامل مواد مخدر را که یک دستگاه تویوتا قرمز رنگ بود در حوالی شهر "جالق "شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران بر سرعت خود افزود و از محل متواری شد تصریح کرد: ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر شدند.

وی با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در این عملیات بیان کرد: در پاک سازی منطقه و خودرو متهمان ، یک تن و ۶۸۰ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک، ۵۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مرفین، 19کیلو و 560 گرم حشیش ، ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین و ۲کیلو و ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد خوب پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در متلاشی کردن این باند حرفه ای قاچاق افزود: تلاش برای دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز