استاندار سیستان و بلوچستان :

منافع مردم استان اولویت کاری مدیران

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۲:۲۶
کد خبر: ۷۷۵۶۷۹
منافع مردم استان اولویت کاری مدیران
استاندار سیستان و بلوچستان گفت : باید برای استان نقشی ایفا کنیم که منفعت بیشتری برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید دانیال محبی  گفت: علی رغم همه زحمات مسئولان در طول سالهای انقلاب تاکنون، اما فاصله منابع با محرومیت ها و مشکلات سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است و به این استان به اندازه قدرالسهم و نیازش توجه نشده است.
وی عنوان کرد: با وجود همه تلاش هایی که مدیران و دولتمردان دارند، فاصله این استان با استاندارد و شاخصهای کشوری بسیار زیاد است.
 سید دانیال محبی در این نشست گفت: عمده ترین مشکلات این استان اشتغال و تولید است و کمبود آب و مشکلات جوی نیز بر این معضل دامن زده است.
وی هماهنگ سازی استانداردها در همه ی زمینه ها را از عوامل توسعه استان بیان داشت و گفت: اگر بخواهیم توسعه در استان اتفاق بیفتد چرخه ای از مدیریت توام با تبادل افکار و خرد جمعی و مدل برنامه ریزی شده از ضروریات می باشد. 
محبی در همین راستا نیروی انسانی را محور توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد: با کمک مدیران توانمند و نیروهای انسانی بالغ و خوشفکر بتوانیم به رسالت توسعه با همه مولفه ها و شمولش برسیم.
محبی از سواحل مکران بعنوان پیشانی استان نام برد و گفت: سواحل مکران بسیار زیبا و دارای ارزش های فوق العاده ای به لحاظ صید و صیادی و توریست و گردشگری می باشد که بسیار کم نظیر و حتی بی نظیر است.
استاندار در ادامه از مردم استان با عنوان مردمی با ریشه، اصیل، مدافع، مرزدار، باغیرت و عاشق وطن و سرزمین شان، یاد کرد.
سید دانیال محبی گفت: توسعه اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه هماهنگ سازی نیازها در تخصیص اعتبارات و منابع، مدیریت ها و نیروی انسانی اتفاق بیفتد و همچنین به عمده ترین زیرساخت‌های این استان که پروژه های سنگین از قبیل راه آهن ،ترانزیت، تجارت، گاز و ارتباطات می باشد،  بطور خاص توجه  شود.
این مقام مسئول براز امیدواری کرد؛ بتوانیم با همبستگی و همدلی و تلاش وافر به توسعه و استاندارد کشوری به صورت جهشی نزدیک شویم .
محبی در پایان از مردم این استان به رغم همه کاستی‌ها و مشکلات به عنوان مردمی قانع و صبور یاد کرد و گفت: امیدوارم همه دست اندکاران و مسئولان بتوانند در جهت رفع گوشه‌ای از مشکلات مردم صبور و قانع این مرز و بوم گام‌های بلندی بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز