وزیر نیرو وارد سیستان و بلوچستان شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۶:۲۳
کد خبر: ۷۷۸۹۶۳
وزیر نیرو وارد سیستان و بلوچستان شد
رضا اردکانیان، وزیر نیرو در راس هیاتی از مدیران وزارت نیرو وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،وزیر نیرو در راس هیاتی از مدیران وزارت نیرو وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان و شماری از مسئولان استانی قرار گرفت.

رضا اردکانیان به اتفاق استاندار و شماری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان عرصه شهدای مدافع حرم، شهید خزائی، شهید کیانی و نیز سردار شهید محبعلی فارسی با آرمان های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

در تجدید میثاق وزیر نیرو با شهدا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گزارشی از تعداد شهدا، ایثارگران و شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان ارائه کرد.

وزیر نیرو در این سفر یک روزه عملیات اجرایی نیروگاه گازی 324 مگاواتی زاهدان را آغاز و واحد جدید نیروگاه 42 مگاواتی گازی این شهر را به بهره برداری می رساند.

بازدید از تصفیه خانه آب زاهدان، طرح دوم خط انتقال آب از زابل به زاهدان و وضعیت آبرسانی به دهستان منزل آب نیز از جمله برنامه های اردکانیان در سفر به زاهدان است.

وزیر نیرو در این سفر با استاندار، مجمع نمایندگان و مدیران عامل صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز