توسط انجمن پیشگامان عصر نوین:

اپلیکیشن موبایلی HIV رونمایی شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۳
کد خبر: ۷۸۵۱۵۶
اپلیکیشن موبایلی HIV رونمایی شد
دبیر انجمن پیشگامان عصر نوین گفت : به مناسبت روز جهانی ایدز ، اپلیکیشن موبایلی HIV توسط انجمن پیشگامان عصر نوین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جعفر خسری اظهار داشت : امروزه ایدز به عنوان یه بیماری رفتاری شناخته میشود که میزان ابتلای آن در جامعه ارتباط مستقیمی با میزان آگاهی عموم جامعه دارد، بنابراین آموزش و اطلاع رسانی امری بسیار مهم در کنترل و کاهش ابتلای آن می باشد.

وب گفت :  زمانی این آموزش تاثیر گذار خواهد بود که از دو مولفه اصلی و اساسی فراگیری و تداوم بهره مند باشد، بنابراین می بایست در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها همچون سابق این موضوع را در الویت قرار داد.

خسروی افزود : طبق تحقیقات صورت گرفته بیشترین نقش را در میان روش های موثر بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی،  رسانه دارد و در این میان رسانه های ارتباطی مبتنی بر اینترنت و فضای مجازی در صدر این لیست می باشد، بنابراین میتوان از قدرت رسانه در توسعه و حصول نتایج مورد نظر در ارتقا سلامت عمومی جامعه بهره برد.

وی با اشاره به رونمایی اپلیکیشن موبایلی HIV بیان کرد : این اپلیکشین  با هدف بهره گیری از این ظرفیت و با توجه به سلایق و علایق مخاطب و جذابیت های سمعی و بصری در کنار سهولت در دسترسی، طراحی و ارائه گردیده است.

عضو مجمع سمن های استان سیستان و بلوچستان گفت : این اپلیکیشن آموزش های لازم را در اختیار کاربر قرار میدهد،همچنین بیش از هزارو یک پرسش همراه با پاسخ در باره این بیماری در صفحات آن موجود است،اخبار،رویدادهای مهم،موقعیت یابی مراکز ارائه خدمات نیز بخشی از امکانات آن می باشد.

وی بیان کرد : این اپ توسط انجمن پیشگامان عصر نوین، با حمایت معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،نمایندگی موسسه چترا در زاهدان و مرکز گذری کاهش آسیب بهار زندگی به زودی در مارکت های معتبر همانند کافه بازار عرضه میگردد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز