قاتل فراری نیکشهری دستگیر شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۸۶۶۱۰
قاتل فراری نیکشهری دستگیر شد
فرمانده انتظامی نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری این شهرستان که در آذر امسال همسر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ حمید نوری اظهار داشت: 16 آذر در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در روستای کوچینگ نیکشهر بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های میدانی در محل حادثه مشخص شد زنی 23 ساله در پی مشاجره لفظی با شوهرش توسط او با سه ضربه چاقو مجروح و هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی نیکشهر ادامه داد: کارآگاهان دایره مبازه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با محرز شدن موضوع قتل با هماهنگی بازپرس ویژه قتل تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری عامل این جنایت که از شهرستان متواری شده بود آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی متهم را در استان هرمزگان شناسایی و با کنترل نامحسوس وی را صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی جاسک با یک دستگاه سواری مسافرکش دستگیر کردند.

نوری خاطر نشان کرد: متهم به قتل که جوانی 24 ساله است در بازجویی های اولیه به قتل همسرش در پی اختلافات خانوادگی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز