با رویکرد مردم مداری به توسعه متعالی و ایده آل می رسیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۲:۴۵
کد خبر: ۷۸۸۶۹۷
با رویکرد مردم مداری به توسعه متعالی و ایده آل می رسیم
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم پایه و اساس یک جامعه هستند و ما با رویکرد مردم مداری و حرمت گذاری به مردم می‌توانیم به تکامل و توسعه ایده آل برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی علمای اهل تشیع و تسنن که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: مردم پایه و اساس یک جامعه هستند و ما با رویکرد مردم مداری و حرمت گذاری به مردم می‌توانیم به تکامل و توسعه ایده آل برسیم.

 احمد علی موهبتی عدم استفاده از ظرفیت های موجود استان را از جمله مسائل مهمی که موجب غفلت قرار گرفته بیان کرد و افزود: باید از منابع و ظرفیت های موجود در استان استفاده بهینه داشته باشیم و با مشارکت همه مردم و جذب منابع بیشتر در استان سعی کنیم موانع را از پیش رو برداریم.
 وی تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری،  دولت جمهوری اسلامی و دست اندرکاران نظام به استان سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای است که همه ما مسئولان باید از این فرصت طلایی به بهترین نحو جهت رفاه و ارتقاء معیشت مردم استفاده کنیم.
 استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در این نشست به عدم فرهنگ سازی درست در انجام برخی امور اشاره کرد و تصریح گفت: با توجه به اینکه دشمن در صدد آسیب زدن به ما از زوایای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی می باشد باید با فرهنگ سازی درست و وحدت بین مردم شیعه و سنی استان از از بروز بسیاری از مشکلات از قبیل درگیریهای طایفه ای، قاچاق، عدم توجه به قوانین تعیین شده و .... جلوگیری نماییم.
 وی از ناامنی به عنوان یک مقوله اساسی و مهم در نرسیدن به توسعه و پیشرفت نام برد و افزود: ناامنی باعث فرار سرمایه و عدم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران می‌شود که این خود یکی از عوامل نرسیدن استان به اهداف توسعه ای  می باشد در حالی که سرمایه گذاری بخش خصوصی اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.
 این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: از فرصت خدمت رسانی به مردم باید استفاده کنیم مسئولیت فقط پشت میزنشینی نیست بلکه باید تلاش مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم را یک اصل قرار دهیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و با گام نهادن بر مدار خوبی ها و ارزش ها سعی کنیم از القابی که در ما ایجاد غرور و غفلت می‌کند بپرهیزیم. 
استاندار سیستان و بلوچستان توصیه به راهکارهای دینی را راهی برای رسیدن به جامعه آرمانی دانست و بیان کرد: سعی کنیم الگوی رفتاری خوبی برای دیگران باشیم و از حرف زدن بدون عمل دوری کنیم اگر با وجدان و سلامت کار کنیم، اثرات مطلوب آن عاید مردم خواهد شد.
 وی همچنین ایثار و گذشت و فداکاری را تنها راه گذر از شرایط و مشکلات فعلی استان دانست و افزود: باید روزنه ها را برای نفوذ افراد جاه طلب و زیاده خواه ببندیم و گذشت و فداکاری و تلاش مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهیم و امید را در دل مردم زنده کنیم.
 در پایان این گردهمایی موهبتی اظهار داشت: دشمن بر گسل های قومیتی، منطقه ای، حزبی و صنفی برنامه ریزی می کند تا بتواند در بین مردم رخنه کند و درگیری و نفاق را در جامعه رواج دهد که تنها با وحدت، همدلی،تلاش، همت و همگامی شیعه و سنی می توانیم از این تنگناها با سربلندی عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز