انهدام اعضای باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در زاهدان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۲۶:۵۷
کد خبر: ۷۸۸۷۸۰
انهدام اعضای باند سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در زاهدان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با تحقیقات مقدماتی و بررسی نحوه وقوع سرقت ها متوجه شدند که این سرقت ها توسط یک باند حرفه ای انجام شده است.

ملاشاهی بیان کرد: مأموران دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی با همکاری عوامل تجسس کلانتری و پاسگاه های شهرستان زاهدان با بهره گیری از شیوه و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی پنج نفر از عوامل این باند شدند و همگی آنها را در چند عملیات همزمان به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان که از سارقان حرفه ای منطقه بود مقادیری وسایل و قطعات خودرو کشف شد که با توجه به دلایل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که با همدستی سایر متهمان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده است.

وی گفت: متهمان در بازجویی های تکمیلی به 6 فقره سرقت اعتراف کردند که با بازسازی صحنه های ارتکاب جرم، تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: این سارقان خودروهایی که در محل های خلوت پارک و از لحاظ فیزیکی دارای امنیت کمتری بودند را شناسایی و با سوء استفاده از موقعیت اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل آنها می کردند.

ملاشاهی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان و اموال مسروقه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان عزیز می توانند با توجه به هشدارهای پلیسی و رعایت موارد ایمنی و امنیتی و استفاده از سیستم های حفاظتی و تجهیزات بازدارنده در خودروها مانع دستیابی سارقان به اهداف خود شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز