تجلیل از جوانان نخبه سراوانی با حضور معاون امور استانهای سازمان صداوسیما

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۷:۰۶
کد خبر: ۸۰۰۶۶۱
تجلیل از جوانان نخبه سراوانی با حضور معاون امور استانهای سازمان صداوسیما
با حضور علی دارابی معاون اموراستانهای سازمان صداوسیما از جوانان نخبه سراوانی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در دیدار با دانش جویان نخبه سراوانی حجت الاسلام صدیقی دبیرکل بنیادبین المللی غدیر گفت جوانان آگاه و توانمند سیستان و بلوچستان برخلاف توطئه دشمن گام برمیدارند و  اتحاد وهمدلی را اولویت قرار داده اند.

وی بابیان اینکه پیش از انقلاب زیرساختی برای توسعه و پیشرفتی وجودنداشت، افزود: حضور جوانان موفق دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی است .
همچنین در این سفر معاون امور استان های سازمان صداوسیما از خانواده شهید مدافع حرم شهیدعقیل شیبک دلجویی کرد.
علی دارابی باتجلیل وگرامیداشت یادشهیدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدای مدافع حرم ازجایگاه رفیعی برخوردارند.
وی بابیان اینکه منزل شهیدجایگاه ارزشهاست و فرزند شهیدهم برای همگان عزیزاست، ادامه داد:شهدا راه پرافتخاری را پیمودند و استقلال و آزادی جامعه اسلامی به برکت خون آنها است.
در این دیدار ساخت مستند شهید مدافع حرم شهیدشیبک هم کلیدخورد.
معاون امور استان های صدا و سیما عصر امروز به منظور شرکت در نهمین همایش معاونان برنامه ریزی مراکز صداوسیما به زاهدان سفر کرد.
نهمین همایش معاونان برنامه ریزی و نظارت مراکز استانهای سازمان صدا و سیما از فردا به مدت دو روز  در زاهدان برگزار می شود.
معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: این همایش با حضور 100 نفر از معاونان ارشد و کارشناسان سازمان صدا و سیما ، 26  و 27 دی ماه برگزار خواهد شد.
شهرکی افزود: هم اندیشی و تبادل نظر برای تولید برنامه های متناسب با سلیقه ی مخاطب و بهره گیری بیشتر از تحقیقات دانشگاهی در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز