برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۷:۳۹
کد خبر: ۸۰۹۷۱۷
برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان
چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان، اظهار داشت: این مسابقات 17بهمن ماه با حضور بیش 100 شرکت کننده از سرتاسر استان و داوران برجسته استان در دو بخش بانوان و آقایان در زاهدان برگزار شد.

مینا مقیمی افزود: این مسابقات در رده ورزشکاران زیر ۱۵ سال در رشته های قرائت تحقیق و حفظ یک جزء و در رده ورزشکاران بالای ۱۵ سال در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و فهم زبان قرآن برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین در رده جوانان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کامل قرآن، حفظ ده جزء و فهم زبان قرآن و در رده کارکنان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و فهم زبان قرآن برگزار شد.

معاون امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ترویج فرهنگ قرآن در میان جامعه ورزش و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقاء سلامت معنوی جوانان و ورزشکاران با استعانت از آیات نورانی و مفاهیم کاربردی و موضوعی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه ها و درس های قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

مقیمی در پایان گفت: پس از رای داوران به نفرات برتر هر قسمت لوح و هدای نقدی اهدا شد و همچنین نفرات برتر این مسابقات اسفندماه سال جاری در مسابقات کشوری که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، شرکت می کنند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز