دیدار استاندار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۲:۲۲
کد خبر: ۸۱۹۰۸۹
دیدار استاندار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان
استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاونین با حجت‌الاسلام محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاونین با حجت‌الاسلام محامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در نخستین روزهای کاری وی ، در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه دیدار کرد .

احمد علی موهبتی با تشکر از مقام رهبری به خاطر این حسن انتخاب، این مسئولیت خطیر را به حجت الاسلام حامی تبریک گفت: وی از مقام امام جمعه به عنوان پدر معنوی استان یاد کرد و افزود: جایگاه امام جمعه به گونه ایست که مردم درد دل‌های خود را به امام جمعه می‌گویند و ارتباطی تنگاتنگ دارند.
 موهبتی تصریح کرد: جنابعالی قطعاً به عنوان هدایتگر این موارد را آسیب‌شناسی و به دستگاه‌های اجرایی متذکر خواهید شد.
استاندار با تشریح وضعیت استان به لحاظ جایگاه جغرافیایی ،مرز های استان و جمعیت گفت : با توجه به عدم برخورداری استان از زیرساخت‌های مناسب هزینه اجرای پروژه ها در استان بالاتر از دیگر نقاط است و درآمدهای استان نیز محدود است و بر همین اساس صنعت نیز در استان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته است و سایر شاخص ها نیز در استان در مقایسه با میانگین کشوری مطلوب نیست.
 موهبتی اظهار امیدواری کرد: ورود حجت‌الاسلام محامی مایه وحدت و امید در مردمان این دیار گردد و ارتقاء شاخص های استان و  روزهای روشن و آینده امیدبخش را برای استان رقم بزند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز