سفر فرمانده مرزبانی کشور به سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۷:۵۲
کد خبر: ۸۱۹۷۵۳
سفر فرمانده مرزبانی کشور به سیستان و بلوچستان
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه برخی از مناطق صعبالعبور وضعیت مطلوبی ندارند، بر لزوم ایجاد بسترهای لازم در مرزها برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار "قاسم رضایی"در سفر به استان سیستان و بلوچستان، به ایجاد بستر‌های لازم برای مقابله با تهدیدات و بلایای طبیعی، اشاره و اظهار کرد: تلاش ها و اقدامات مطلوبی برای مقابله با هرگونه تهدید، آسیب و بلایای طبیعی انجام شده است اما برخی از مناطق صعب‌العبور استان بسترهای مطلوبی ندارند.
وی به وقوع حوادث و بلایای طبیعی اشاره و بیان کرد: با توجه به تمهیدات و موانع فیزیکی که از قبل ایجاد شده متأسفانه شب گذشته یکی از مقرهای هنگ مرزی میرجاوه بر اثر گرفتار شدن در سیل، دچار حادثه شد.
فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: پس از جاری شدن سیل در منطقه هنگ مرزی میرجاوه، 3 نفر از مرزبانان هنگام حراست از مرزهای کشور عزیزمان به شهادت رسیدند.
این مقام ارشد مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان به همکاری خوب دولت پاکستان اشاره و بیان کرد:  دولت پاکستان بیش از پیش برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌های مشترک مرزی به صحنه آمده و امیدواریم این روابط بیش از پیش منسجم‌تر شود.
فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: امنیت امروز مرزهای کشور به دلیل فداکاری، مجاهدت و بیدار بودن مرزبانان و همه نیروهای مسلح مستقر در مرزها است.
گفتنی است، سردار " قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی ناجا در حال بازدید هوایی از مرزهای سیستان و بلوچستان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز