دیدار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با فرمانده سپاه

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۲۲:۵۳:۱۲
کد خبر: ۸۳۳۲۴۸
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با فرمانده سپاه
بمناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین با سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، گفت: در چند روز اخیر از این همه حمایت و محبت مردم شریف استان نسبت به سپاه و همکاران پاسدار خود بی نهایت شرمنده و سپاسگزاریم.

سردار گشتاسبی در ادامه تأکید کرد: تا زمانیکه حمایت و پشتوانه مردمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه باشد آمریکا و همپیمانانش باید به خود بلرزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار اقدام ناشیانه و اهانت آمیز آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

ادهم کرد در ادامه افزود: این حرکت آمریکای جنایتکار که نشان از عمق کینه ورزی و جهالت این رژیم است، نه تنها سپاه را منزوی نکرد که حتی باعث محبوبیت دو چندان در بین مردم شده است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان بهمراه سازمانهای مردم نهاد در جهت کمک رسانی و جمع آوری کمک نقدی و غیر نقدی جامعه بزرگ ورزش و جوانان برای هموطنان سیل زده کشور خدمت فرماندهان سپاه سلمان استان ارائه کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز