برنامه های هفته جوان در سیستان و بلوچستان با محوریت کمک به سیل زدگان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۵:۵۹
کد خبر: ۸۳۳۴۰۱
برنامه های هفته جوان در سیستان و بلوچستان با محوریت کمک به سیل زدگان  برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به حادثه سیل در کشور، رویکرد برنامه‌های هفته جوان در سال جاری بر کمک به مردم سیل زده با برپایی جشن گلریزان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مینا مقیمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، بیش از 45 برنامه فرهنگی متنوع در سیستان و بلوچستان با مشارکت ادارات و سمنها برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها در یک هفته از 26 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در سراسر استان برگزار خواهند شد   و جشن بزرگ گلریزان ، نشاط و همدلی نیز 4 اردیبهشت ماه با حضور مهندس آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی وفراگیر جوانان وزارتخانه در سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری جشن های گلریزان ، نشاط و همدلی در اکثر شهرستان ها، کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری همایش های پیاده روی و کوهپیمایی ، پاکسازی محیط زیست و تجلیل از جوانان برتر، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، دیدار سمنهای جوانان با نماینده ولی فقیه استان و استاندار، سخنرانی مدیرکل ورزش پیش از خطبه های نماز و غباروبی گلزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته جوان در سیستان و بلوچستان است.

وی با تاکید بر برگزاری ستاد های ساماندهی جوانان در شهرستانها گفت : در تمامی شهرستانها جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع برنامه های هفته جوان برگزار خواهد شد و باید سعی کنیم تمامی دستگاهها، جوانان نخبه و خوش فکر معرفی و از آنها تجلیل شود.

وی با اشاره به اینکه جهت جمع آوری کمکهای مردمی چادری توسط سمنها و ورزشکاران در دهکده ورزشی زاهدان برپا شد افزود : مردم سیل زده استانهای شمالی ، لرستان و خوزستان به کمک های مردمی بیشتری نیاز دارند از جامعه ورزش و جوانان ،قهرمانان ، پیشکسوتان و باشگاه های ورزشی می خواهم در حد و اندازه خود با برگزاری گلریزان ها و برپایی چادر اقلام مورد نیاز را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز