مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان:

در سال ۹۸ شاهد رویدادهای مهم ورزشی در استان خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۸:۳۶
کد خبر: ۸۴۱۸۸۶
در سال ۹۸  شاهد رویدادهای مهم ورزشی در استان خواهیم بود
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : در سال 98 رویدادهای مهم ورزشی از جمله المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و میزبانی مسابقات بین المللی را در سیستان و بلوچستان پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی گفت: سال گذشته به موفقیت های مهمی توسط ورزشکاران و قهرمانان استان دست یافتیم که باید از معاونین و روسای ستادی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در خصوص تلاش های صادقانه و همچنین مدیریت و برنامه ریزی های منسجم آنها تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: در خصوص برگزاری رویداد های مهم ورزشی از جمله المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که در مردادماه 98 برگزار خواهد شد و همچنین میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی از هم اکنون برنامه ریزی ها دارد صورت می گیرید.

وی تاکید کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانه آمادگی کامل برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را داشته باشند چرا که به احتمال قوی سیستان و بلوچستان میزبان چندین رشته ورزشی در این المپیاد خواهد بود.

 مدیرکل ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: برنامه‌ریزی و راهکارهای مناسب برای توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، ساماندهی امور جوانان، افزایش بیمه ورزشکاران و از همه مهم تر تقسیم برنامه‌ریزی برای حضور باشکوه و موفقیت آمیز در مسابقات المپیاداستعدادهای برتر ورزشی 98 از مهمترین برنامه های مورد توجه ما است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز