۶.۷ هزار مددجو از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵:۳۲
کد خبر: ۸۴۷۲۹۳
۶.۷ هزار مددجو از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار و 700 مددجوی کمیته امداد پارسال با همکاری دانشگاه و میرات فرهنگی، صنایع درستی و گردشگری استان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رمضان پودینه اظهار داشت: این دوره ها برای مهارت آموزی، توسعه و پایدار سازی طرح های اشتغالزایی در زمینه دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، قالی بافی، گلیم بافی و غیره است.
وی ادامه داد: پارسال چهار هزار و 748 شغل برای مددجویان سیستان و بلوچستان ایجاد شده که 177نفر آنها از طریق کاریابی و ارئه بسته های تشویقی و مابقی آنها از محل منابع مختلف از جمله بند(ب) تبصره 16، بانک‌های عامل، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و منابع داخلی کمیته امداد ایجاد شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرآیند ایجاد اشتغال شامل نیازسنجی، استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش خانواده، پرداخت تسهیلات، نظارت، بازاریابی و خوداتکایی در سرفصل‌های مختلف مشاغل خانگی، کسب و کار خرد و زودبازده است افزود: 120 طرح اشتغالزایی این نهاد مورد بازدید قرار گرفته که تمام این طرح ها فعال بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز