استاندار سیستان و بلوچستان بر تکمیل زیرساخت های مرز پیشین سرباز تاکید کرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۷:۲۵
کد خبر: ۸۵۰۲۲۵
استاندار سیستان و بلوچستان بر تکمیل زیرساخت های مرز پیشین سرباز تاکید کرد
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تکمیل زیرساخت های بازارچه و پایانه مرز پیشین سرباز گفت: توجه به مرزها به عنوان فرصتی گرانبها موجب ایجاد اشتغال و توسعه هر منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علی موهبتی در جمع نمازگزاران مسجد جامع قدیم شهر راسک مرکز شهرستان سرباز اظهار داشت: تمام تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است تا بتواند ناهنجاریهای اجتماعی در هر جامعه را که از مهمترین عوامل پس ماندگی و عقب ماندگی ان مناطق هستند به حداقل برساند.

استاندار سیستان وبلوچستان مردم را ولی نعمتان و سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و از مردم استان خواست در صورتی که با جرم نظیر اختلاس و رشوه در هر اداره و ارگانی رو به رو و متوجه ضایع شدن حق مردم شدند موضوع را پیگیری تا با مفسدان اقتصادی و اختلاس گران برخورد قاطع قانونی شود.
موهبتی همچنین رواج قاچاق سوخت و رعایت نکردن قوانین توسط خودروهای سوخت کش در محورهای ارتباطی استان را یکی از مشکلات اساسی مردم منطقه دانست و گفت: در سال گذشته در راههای ارتباطی استان ۵۰ نفر بر اثر تصادف با خودروهای سوخت کش بطور کامل سوختند.
وی افزود: ما با کار و رزق و روزی مردمی که به فرمایش مقام معظم رهبری کوله بری می کنند مخالف نیستیم بلکه با کسانی که پلاک مخدوش دارند و در جاده ها با سرعت بسیار بالا جان هم وطنان را تهدید می کنند به شدت برخورد می کنیم.
وی با اشاره به بارندگیهای اخیر در استان گفت: الحمدالله با این بارندگیها مشکلات آب آشامیدنی و کشاورزی مردم تا حدودی مرتغع شده است.

در جریان سفر استاندار به شهرستان سرباز نشست هم اندیشی و هم افزایی علما، معتمدان و شوراهای اسلامی برگزار و مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی شد.

استاندار سیستان و بلوچستان روز جمعه پس از ورود به شهرستان سرباز مورد استقبال فرماندار، معتمدان و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی از سد پیشین، پایانه و بازارچه مرزی پیشین بازدید و با شرکت در نماز جمعه راسک با جمعی از مردم دیدار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز