جشنواره مد و لباس در زاهدان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۶۱۷۷۵
جشنواره مد و لباس در زاهدان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه کرامت، جشنواره های مد و لباس و شعر رضوی در زاهدان برگزار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی گفت: امسال در دهه کرامت جشنواره شعر رضوی در سه نقط استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه جشنواره شعر رضوی در شهرهای نیمروز، دلگان و زاهدان برگزار می شود، ادامه داد: زاهدان میزبان آیین اختتامیه این جشنواره خواهد بود.

مسگرانی یادآور شد: در ایام دهه کرامت جشن هایی را با همکاری معاونت هنری در تمامی شهرستان های استان خواهیم داشت.

وی از برپایی جشن دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان خبر داد و افزود: حداقل 5 شب جشن هایی را به مناسبت دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: همچنین گروه سرودی وابسته به ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در برخی از میادین و پارک ها شهر زاهدان در دهه کرامت اجرا خواهد داشت.

مسگرانی گفت: در سال گذشته چند اثر نمایشی با موضوع رضوی تولید شد که در تئاتر رضوی مقام کسب کردند و نیز امسال چند اثر نمایشی تولید و به جشنواره تئاتر رضوی ارسال می شود.

وی افزود: پی گیر هستیم که در دهه کرامت یکی از گروه های نمایشی اجرای عمومی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: آلبوم موسیقی رضوی تولید می شود، این موسیقی ملی با سه گویش فارسی، زابلی و بلوچی است، این آلبوم موسیقی با کمک انجمن موسیقی ایران و استان تولید و رونمایی می شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز