کشف۱/۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در سیستان وبلوچستان/ سیگار شناسنامه دار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۷:۱۳
کد خبر: ۸۶۳۱۰۹
کشف۱/۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در سیستان وبلوچستان/ سیگار شناسنامه دار شد
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از کشف بالغ بر یک میلیون 266هزار نخ سیگار قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد محبی گفت: مانند طرح کالاهای سلامت محور که دارای برچسب دوبعدی بودند منبعد یک گروه کالایی دیگر به نام کالاهای دخانی وارد نظام رهگیری کشور شد که از طریق سامانه های در دسترس، قابلیت کنترل تمامی دخانیات موجود در فراهم می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح تمامی اطلاعات دخانیات مانند شرکت سازنده، توزیع کننده، نوع حمل و نقل و... در سیستم موجود می باشد و مصرف کننده نیز می تواند به راحتی نسبت به قاچاق و یا قانونی بودن آن اقدام کند.

وی گفت: از مهرماه امسال نیز با توجه به اینکه واردات دخانیات و سیگار به کشور ممنوع شده است بحث نظارت ها به صورت جدی پیگیری می شود و با کسانی که سیگار قاچاق وارد کرده و به صورت کلی و یا جزئی توزیع می کنند برخورد قاطع خواهد شد و پرونده قضایی برای آنها تشکیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیستان وبلوچستان نیز برخوردهای جدی در این خصوص صورت گرفته است که در سه ماهه نخست امسال یک میلیون و 266هزار و260 نخ سیگار قاچاق در سطح استان کشف و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان تاکید کرد: این میزان کشفیات، رشد 68درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز