معاون سیاسی و اجتماعی استانداری:

دستگاه های دولتی به سمن ها اعتماد کنند

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۳:۳۴
کد خبر: ۸۶۶۹۱۹
دستگاه های دولتی به سمن ها اعتماد کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت : ادارات ودستگاه های دولتی به سمنها اهمیت دهند و به آنان اعتماد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان با موضوع اوقات فراغت اظهار داشت : سازمنهای مردم نهاد از جنس مردم هستند و در سالهای اخیر ثابت کردند می توانند کارهای بزرگی را در جامعه انجام دهند و از دستگاه های دولتی انظار داریم تا در حوزهاوقات فراغت از ظرفیت سمنها استفاده کنند.

وی افزود : کلیه مدیران دستگاه های دولتی جهت تسریع درخواست سمنها یک رابط ویژه سمنها معرفی نماییند تا سمنها بتوانند از طریق این افراد پیگیر خواسته های خود باشند.

وی گفت : امکان تفریحی در استان بسیار کم است و باید زیر ساختهایی ایجاد شود تا مردم از همین تعداد اندک مکانهای تفریحی بخوبی بتوانند استفاده کنند.

زینی وند توجه به مناطق حاشیه نشین را با اهمیت دانست و بیان کرد : دستگاه های مربوطه با برنامه ریزی به این مناطق توجه ویژه ای داشته باشند و غنی سازی اوقات فراغت در این مناطق از اولویتها باشد.

وی به شهرداریها تاکید کرد : به موضوع نشاط شهری توجه کنند و با یک رنگ آمیزی و نظافت که هزینه زیادی هم ندارد می توان یک شهر با نشاط را طراحی نمود و چهره ای با نشاط  به شهر داد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز