پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب و سوران بزودی افتتاح خواهد شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۸:۰۸
کد خبر: ۸۷۰۲۸۷
پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب و سوران بزودی افتتاح خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده مردم شهرستان سراوان در مجلس گفت: پروژه سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب و سوران تکمیل شده و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صبح امروز (شنبه 22 تیرماه 98) محمد باسط درازهی نماینده حوزه انتخابیه سراوان، سیب و سوران و مهرستان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

درازهی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این دیدار نسبت به توسعه و پیشرفت پروژه ها و زیرساخت های ورزشی شهرستان های حوزه انتخابیه با مدیرکل ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر کرد.

 ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار از اقدامات و عملکرد های اداره کل در خصوص افزایش سرانه فضای ورزشی حوزه انتخابی مورد بحث نکات مهمی بیان کرد و افزود :  سه پروژه مهم سالن چند منظوره ورزشی شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب سوران از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد.

وی گفت :  احداث و تکمیل چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستاهای گوری، گشت و هوشک زیرسازی و تکمیل شده است که بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کرد بیان کرد : برق رسانی به زمین های چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستاهای شهرستان های سراوان صورت گرفته است و همچنین سالن چند منظوره ورزشی شهرستان سیب و سوران تکمیل و به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز