سرپرست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۹:۵۴
کد خبر: ۸۷۵۱۲۸
سرپرست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان معرفی شد
مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان و تقدیر از مدیر سابق این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مراسم معارفه حجت الاسلام مهدی‌نژاد سرپرست جدید مرکز خدمات استان و تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیر سابق این مرکز در سالن جلسات مرکز خدمات شهر زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات چند ساله مدیر سابق مرکز خدمات گفت: ان شالله خداوند متعال و ائمه علیه‌السلام دستگیر ما در دنیا و آخرت باشند.

وی با اشاره به اینکه همکاری، همدلی و روابط دوستانه بین نیروها از دلایل موفقیت مدیر مرکز خدمات سیستان و بلوچستان بوده است، گفت: شخصیت آرام، مدیریت عاقلانه و به روز بودن شیوه‌های مدیریتی از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام و المسلمین انصاری است که باعث شده در مرکز خدمات استان موفق باشند.

آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات هم با تشکر از همکاران استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فاصله زیاد استان از ستاد و همچنین مشکلاتی از قبیل محرومیت و مرزی بودن باعث متفاوت شدن شرایط این استان نسبت دیگر استان‌های کشور شده است.

مشاور رئیس مرکز خدمات ادامه داد: مدیریت مرکز خدمات استان در طول سالیان گذشته با توجه به مشکلات موجود را مدیون زحمات حجت الاسلام و المسلمین انصاری میدانیم که با اخلاق و منش خوب و ارتباط‌گیری صمیمی با همکاران خود توانسته‌ است به‌عنوان یکی از مدیران زحمتکش در کشور باشد.

مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات ابراز داشت: در هر سازمانی نقل و انتقالات و جابه‌جایی امری طبیعی است و این تغییرات موجب کسب تجربه و فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی انسان و در نتیجه خودسازی فرد خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری مدیر سابق مرکز خدمات استان نیز در سخنانی از همکاران مرکز خدمات استان و نمایندگی ایرانشهر که از جان و دل برای موفقیت مرکز تلاش کردند قدردانی کرد.

وی اذعان کرد: بعد از 18 سال فعالیت در سطح استان، نیاز به تغییر در مرکز استان احساس می‌شد تا افرادی با ایده و فکری نو پا به عرصه خدمت بگذارند.

مدیر سابق مرکز خدمات استان گفت: با توجه به راه‌اندازی نمایندگی مرکز خدمات در ایرانشهر، بسیاری از مشکلات استان ازجمله پراکندی و وسعت مرتفع شد و به گفته مدیران مدارس علمیه استان خدمات مرکز آن‌گونه که شایسته است به طلاب استان ارائه می‌شود.

همچنین، حجت الاسلام مهدی نژاد ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق مرکز خدمات استان، ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان مرکز خدمات و نمایندگی ایرانشهر بتوانیم جهت پیشبرد اهداف مرکز در خدمت خالصانه به سربازان حضرت ولی عصر(عج) تمام تلاش خود را به کار گیریم.

در پایان این جلسه، با اهدا لوحی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین انصاری تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز