۲۳۸۰۰ خانواده زاهدانی از نعمت گاز بهره مند شده اند

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۶:۴۹
کد خبر: ۸۸۰۶۲۵
۲۳۸۰۰ خانواده زاهدانی از نعمت گاز بهره مند شده اند
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 23 هزار و 800 خانوار در زاهدان از اشتراک گاز برخوردار شده اند و با توجه به لوله گذاری‌های انجام شده در سطح شهر این شرکت آماده واگذاری تعداد بیشتری اشتراک است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رضا پنجابی تعداد مشترکین فعلی شرکت گاز در سطح شهر زاهدان را 23هزار و 800 مشترک اعلام کرد و گفت: کل شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز در محدوده شهر زاهدان هزار و 380 کیلومتر است که تاکنون 684 کیلومتر، معادل 50 درصد آن اجرا شده است.

وی متراژ کل لوله گذاری در زاهدان را 684 کیلومتر اعلام کرد و افزود: با توجه به لوله گذاری های انجام شده در سطح شهر، این شرکت آماده واگذاری تعداد بیشتری اشتراک است.

وی ادامه داد: هدف گذاری این شرکت برای سال 98 واگذاری 60 هزار انشعاب جدید در مرکز استان است، و در نظر داریم تا علاوه بر 4 هزار و 100 اشتراک جدیدی که در 4 ماهه نخست سال جاری در این شهر واگذار شده، 56 هزار خانوار دیگر را تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار کنیم.

وی با اشاره به تخصیص وام 5 میلیون تومانی به متقاضیان جهت کمک هزینه لوله کشی و خرید اشتراک، تصریح کرد: تعرفه های مرتبط با حق انشعاب مطابق تعرفه شرکت ملی گاز ایران و براساس زیربنای منزل محاسبه شده و قابل پرداخت است که در این مورد برخی معافیت‌ها برای خانواده‌های شهدا، جانبازان، کمیته امداد و بهزیستی اعمال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز