توقیف بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۲:۰۲
کد خبر: ۸۸۷۶۲۳
توقیف بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : مأموران انتظامی استان در یک هفته گذشته، ۱۲۴ هزار و ۷۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار  محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : مأموران انتظامی استان در یک هفته گذشته، ۱۲۴ هزار و ۷۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

او  افزود: در حال حاضر پلیس استان طرح جمع آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپو‌های سوخت را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در گلوگاه‌های مرزی فعال کرده است.

سردار قنبری ابراز داشت: در مدت مذکور تعداد یک دپوی غیرمجاز سوخت شناسایی و تخریب، ۵ باک اضافه کشف، ۷ دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش توقیف و ۵ باند قاچاق سوخت نیز متلاشی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از مقدار سوخت‌های قاچاق کشف شده، ۸۶ هزار و ۳۶۰ لیتر گازوئیل و بقیه سایر مشتقات نفتی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس ضمن توقیف این خودرو‌های سوخت کش و همچنین تخریب دپو‌های سوخت قاچاق نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده متهمان و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی اقدام و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز