آزادی ۲ گروگان از چنگال آدم ربایان

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۲:۳۲
کد خبر: ۸۹۱۰۹۸
آزادی ۲ گروگان از چنگال آدم ربایان
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از آزادی 2 جوان که با نیت اخاذی در شهرستان چابهار گروگان گرفته شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "حیدرعلی کیخا مقدم"  در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام یک فقره آدم‌ربایی در نیمه شب بیست و دوم مردادماه سال جاری در شهرستان چابهار موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران پلیس مشخص شد 5 نفر با سروصورت پوشیده، مسلح به سلاح کلاش و سوار بر 2 دستگاه خودروی پژوی پرشیا سفیدرنگ و 405 نوک مدادی، 2 جوان 34 ساله که با یک دستگاه پژو  405 در تردد بودند را با تیراندازی در خیابان گلشهر شهرستان چابهار متوقف کرده و پس از گروگانگیری به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تحقیقات برای شناسایی گروگانگیران آغاز و طرح مهار برای دستگیری آنها و رهایی گروگان ها اجرا شد.

سرهنگ کیخامقدم ادامه داد: مأموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند هویت چندنفر از این آدم ربایان را شناسایی کرده و در ادامه تحقیقات مشخص شد که گروگانگیران گروگان ها را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده اند.

با ادامه اقدامات پلیس و با توجه به اینکه آدم ربایان توسط مأموران شناسایی شدند عرصه را برخود تنگ دیده و در سی ام مردادماه هر 2 گروگان را در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان ایرانشهر رها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه متهمان با تهدید و زور از گروگان‌ها، انتقال مالکیت یک لنج صیادی به ارزش 5 میلیارد تومان را خواسته بودند خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز