بیش‌از ۲ تن موادمخدر در خاش کشف شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۲:۳۳
کد خبر: ۸۹۴۳۷۰
بیش‌از ۲ تن موادمخدر در خاش کشف شد
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر با انهدام باند قاچاقچیان مسلح در خاش کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت شکاری که در یکی از محورهای فرعی خاش در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین، تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات که چند تیم از ماموران انتظامی خاش و زاهدان تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی می کردند یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و یک نفر از آنان دستگیر شد.

سردار طاهری اظهار داشت: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از ۲ خودروی وانت متعلق به اعضای این باند در مجموع ۲ تن و ۲۸۲ کیلو و ۸۰۵ گرم موادمخدر شامل یک تن و ۶۸۱ کیلو و ۹۹ گرم تریاک، ۶۰۱ کیلو و ۷۰۶ گرم حشیش و۲ قبضه سلاح کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب حاوی ۱۳۲ تیر فشنگ جنگی کشف کردند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز