۵۱۴ شرکت تعاونی در شهرستان چابهار ثبت شده است

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۸:۴۱
کد خبر: ۸۹۵۰۹۰
۵۱۴ شرکت تعاونی در شهرستان چابهار ثبت شده است
معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی چابهار از ثبت ۵۱۴ شرکت تعاونی در چابهار خبر داد.

به گزارش خبرگزای برنا ، عبدالله امیریان با اشاره به فعالیت ۲۰۳ شرکت  که در حال تولید و ارائه خدمات  هستند اظهار داشت : این تعاونی ها در حوزه های مسکن،مصرف،تعاونی های صید و صیادی ، مرزنشینان مشغول هستد.

وی در خصوص جذب نیروی جدید برای کارگاها و تعاونی ها گفت: کارگاهها، تعاونی ها، پیمانکارانی که در جذب نیروهای جدید پیش قدم شوند ۳۰ درصد از حقوق و مزایای متعلق به کارگران جدید از طریق وزارت تعاون به آنان پرداخت می شود و لازم است در این خصوص صاحبان مشاغل و صنایع از این فرصت طلایی استفاده نمایند.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار  اظهار نمود: اقتصاد تعاونی یکی از مولفه های اصلی تحقق عدالت اجتماعی است که می‌تواند  باعث پیشرفت جامعه و کشور گردد.

رحمدل بامری افزود:  ما به عنوان مسئولین و خدمتگزارانی که توفیق خدمت نصیب ما شده موظف و مکلفیم این مشکلات را شناسایی و در حل آن  در حد توان مدیریت خود کوشا باشیم و مسائل و مشکلاتی که در سطح استان و یا کشور نیاز به پیگیری داشته باشد را به جد پیگیری کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل های بالقوه شهرستان خواستار تحقق اهداف توسعه پایدار در همه ی ابعاد گردید و گفت: همه ی دستگاهای اجرایی شهرستان مکلف به همکاری با اداره تعاون شهرستان در راستای تحقق اهداف بخش تعاون می باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز