بیش از یک تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۴۶:۳۲
کد خبر: ۸۹۹۳۰۳
بیش از یک تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۷۲۰کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبریاظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین موادمخدر توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی ایرانشهر موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی ایرانشهر در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو در مسیر خاش - ایرانشهر در حال جابه‌جایی محوله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس قاچاقچیان در ورودی یکی از روستاهای حوالی ایرانشهر متوجه عوامل انتظامی شدند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی اظهار داشت: در این درگیری با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس،اعضای این باند مسلحانه عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پژو در مجموع یک تن و ۷۲۰ کیلو موادمخدر شامل یک تن و ۴۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۲۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۳کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

وی با اشاره به کشف چهار تیغه خشاب کلاش حاوی ۸۰ فشنگ جنگی و هشت عدد نارنجک و خمپاره انداز در پاک سازی از منطقه درگیری خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق موادمخدر ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز