۶ کشته و ۵ مجروح دریک تصادف زنجیره ای

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۶:۴۰
کد خبر: ۹۰۲۰۱۵
۶ کشته و ۵ مجروح دریک تصادف زنجیره ای
برخورد مینی بوس با 2دستگاه پژو 405 در محور "نیکشهر-قصرقند" 6 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "یداله ستوده"، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه گفت: ساعت 22:00 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف زنجیره ای منجر به فوت در کیلومتر 19محور "نیکشهر -قصرقند" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک مینی بوس با 2 سرنشین به صورت رخ به رخ با یک پژو 405 نقره ای با 6  سرنشین برخورد و در ادامه یک پژو 405 سفید رنگ دیگر با 4 سرنشین که در همان مسیر درحال حرکت بوده با پژو نقره ای رنگ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه  هر 6 سرنشین پژو 405 نقره ای به علت شده جراحات وارده در دم فوت و راننده مینی بوس و  4 سرنشین خودروی 405 سفید رنگ نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده  عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را تجاوز به چپ خودروی مینی بوس و عدم رعایت فاصله طولی پژو 405 سفید رنگ نسبت به 405 نقره ای رنگ اعلام کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محورهای استان سیستان و بلوچستان، از رانندگانی که قصد رانندگی در این محورها را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز