معاون سیاسی اجتماعی استانداری :

مردم افزایش بی ضابطه قیمت ها را گزارش دهند/ شهروندان به مطالب کانال های معاند استناد نکنند

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۶:۴۷:۲۹
کد خبر: ۹۲۴۷۶۱
مردم افزایش بی ضابطه قیمت ها را گزارش دهند/ شهروندان به مطالب کانال های معاند استناد نکنند
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده این موارد را سریعا اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زینی ونداظهار داشت: آنچه از روز گذشته اتفاق افتاده بر اساس تدابیری بوده که از طرف مسئولان دولتی و کارشناسان انجام شده که جزئیات آن نیز از طریق اطلاعیه ها و مصاحبه های متعدد به مردم اطلاع رسانی شده است که در نهایت مابه التفاوت اختلاف بنزین به مردم جامعه هدف بازگشت داده می شود.

 وی تاکید کرد: اصلاح قیمت بنزین هیچ تأثیری بر تعرفه سایر اقلام در کشور نداشته و اگر عده ای خارج از ضابطه به صورت خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند متخلف بوده و مردم می‌توانند این موارد را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد قانونی شود.

 وی با بیان اینکه مردم گزارش تخلفات را به فرمانداری ها، تعزیرات و نهادهای مربوط اطلاع دهند گفت: تقاضای ما از مردم این است به اخبار و مطالبی که در کانال‌های خبری معاند و گروه‌های مخالف نظام اسلامی منتشر می‌شود استناد نکنند چرا که آنها خیرخواه نبوده و حتی اکثر تصاویر و کلیپ های منتشر شده یا مربوط به کشور ما نبوده و یا در سالهای گذشته اتفاق افتاده است که به نیت فریب مردم نشر می دهند.

وی تصریح کرد: مخالفان نظام با این حربه به دنبال تحریک مردم و ایجاد التهاب در جامعه هستند که شهروندان باید با درایت خود جلوی تحقق خواست دشمنان را بگیرند.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تاکید کرد: خواسته و مطالبات مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از آنجا که این طرح در ابتدای راه است قطعاً نواقص و کاستی هایی دارد که به مرور زمان مشکلات برطرف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز