بیش از ۴۹ هزارتن نهاده دامی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۸:۵۰
کد خبر: ۹۳۳۷۹۳
بیش از ۴۹ هزارتن نهاده دامی در سیستان و بلوچستان توزیع شد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای حمایت از دامداران ومرغداران بیش از 49هزارتن نهاده دامی از ابتدای سال تاکنون در استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد رضا بندانی  افزود: در راستای حمایت از دامداران ومرغداران استان وتأمین خوراک مورد نیاز دام وطیور از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 49 هزار و 800 تن نهاده دام و طیور در سطح شهرستان های استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: نهادهای دام و طیور توزیع شده شامل دو هزارو 828تن سویا، چهار هزار و 986تن ذرت، 40هزار تن سبوس و دو هزار تن جو می باشد.

وی تصریح کرد: این نهاده ها با همکاری وزارت جهادکشاورزی،پشتیبانی امور دام کشور و استان تهیه و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بین متقاضیان توزیع شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر در سیستان و بلوچستان سه هزار و 718 واحد پرورش گاو  شیری و پرواربندی گوساله صنعتی و کوچک روستایی،91 واحد پرواربندی وپرورش شترشیری صنعتی و کوچک روستایی، هزار و 382 واحد پرواربندی گوسفند و بز و بره صنعتی و کوچک روستایی و 249 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی،مرغ مادر، مرغ تخمگذار، شتر مرغ، بوقلمون، بلدرچین و کبک مشغول فعالیت می‌باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز