کشف بیش از هفت میلیارد کالای احتکاری و قاچاق در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۶:۱۲
کد خبر: ۹۴۰۳۵۸
کشف بیش از هفت میلیارد کالای احتکاری و قاچاق در سیستان و بلوچستان
با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان در ۷۲ ساعت گذشته، بیش از ۷ میلیارد ریال انواع کالای احتکاری و قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۳ انبار کالای احتکاری در زاهدان شناسایی شد که در بازرسی از این انبار‌ها یک تن و ۲۵ کیلو چای و انواع خشکبار، ۴۶ هزار قلم انواع مواد شوینده و لوازم آرایشی و بهداشتی و تعداد ۲۳ عدد سیلندر گاز احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش کالا‌های احتکاری کشف شده توسط کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان ۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
سردار طاهری خاطر نشان کرد در این عملیات ۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
وی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز هم از کشف ۱۰ تن شیرخشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ دوم علی میر گفت: این محموله را مأموران ایست و بازرسی "میل نادر" شهرستان نیمروز در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "نهبندان" به "زابل" از یک دستگاه کامیون کشنده کشف کردند.
 
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی مقدار ۱۰ تن شیرخشک قاچاق را که از استان "گلستان" به مقصد بازارچه مرزی "میلک" بارگیری شده بود کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
سرهنگ میر خاطر نشان کرد: خودروی تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد؛ و همچنین روز گذشته با تلاش مأموران ایستگاه بازرسی" گُشت" شهرستان "سراوان" کامیون حامل ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.
 
سرهنگ احمد آذر کیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان، گفت: مأموران ایستگاه بازرسی "گشت" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که از شیراز به مقصد سراوان در حرکت بود، مشکوک و آن را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرگ ۹۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
سرهنگ آذر کیش خاطر نشان کرد خودروی کامیون توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز