اهدای کتاب و بسته فرهنگی به کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۶:۲۷:۴۶
کد خبر: ۹۵۶۵۶۶
اهدای کتاب و بسته فرهنگی به کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
حوزه هنری کودک و نوجوان، به کودکان، نوجوانان و دانش‌آموز مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کتاب و بسته‌های فرهنگی اهدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حوزه هنری کودک و نوجوان، بنا دارد در طرحی فرهنگی، بسته‌های کتاب، لوازم التحریر و لوازم فرهنگی را به کودکان، نوجوانان و دانش‌آموز مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا کند.

در این‌زمینه، بسته «پیک دوستی» شامل کتاب و نوشت افزاری است که نهاد مذکور، با هدف همراهی و هم نوایی با کودکان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به این استان ارسال می‌کند.

اقلام فرهنگی مانند کتاب، لوازم بازی و نوشت‌افزار، تاب‌آوری اجتماعی را برای کودکان‌ونوجوان مناطق سیل‌زده افزایش می‌دهد. بنابراین حوزه هنری کودک و نوجوان عنوان کرده کتاب می‌تواند در خروج از بحران و بازیابی روحیه کودکان و نوجوانان بسیار مفید و اثرگذار باشد.

همچنین این‌نهاد تلاش دارد با مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادها، نسبت به افزایش برنامه‌های مفرح و متنوع ویژه این گروه سنی خاص در راستای تحقق عدالت اجتماعی متمرکز شود.

طوطی نامه، مردی برای همیشه، سفر به آن سوی دریاها، قصه نامه کارد و استخوان، لحظه‌های ساکت پیاده رو، در دلم کبوتری است، من عروسک گلهانم و… هم، تعدادی از کتاب‌های حوزه هنری کودک و نوجوان هستند که در طرح پیک دوستی برای کودکان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز