راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان آغاز شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۵:۰۴
کد خبر: ۹۶۲۸۹۶
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از لحظاتی پیش در نقاط مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با فریاد‌های بلند استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از لحظاتی پیش در زاهدان و نقاط مختلف این استان آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه زاهدان همزمان با سراسر کشور همچون سالهای گذشته به تکیلف شرعی خود عمل کرده و شیعه و سنی در کنار هم با مشت های گره کرده، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل غاصب به گوش جهانیان رساندند.

همزمان با یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه‌ی سیستان و بلوچستان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی در بیش از 60 نقطه جمعیتی شهری و روستایی این استان با شکوه خاصی آغاز شد.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با سردادن شعارهایی با مضامین وحدت، استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 22 بهمن همراه با اجرای برنامه های مختلف هنری، سرود، جمع خوانی حماسی و نواختن موزیک نظامی از میدان آزادی زاهدان آغاز شد.

سخنران محوری این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز