۳ شهر سیستان و بلوچستان با دمای ۳۸ درجه گرمترین‌های کشور شدند

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱:۵۵
کد خبر: ۹۸۵۱۸۲
۳ شهر سیستان و بلوچستان با دمای ۳۸ درجه گرمترین‌های کشور شدند
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته قصرقند، راسک و زرآباد با دمای 38 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود دیانتی اظهار داشت: همانطور که انتظار می روند روند افزایش دما در استان ادامه یافت و در 24 ساعت گذشته دمای هوای حداقل 16 شهر استان به بیش از 30 درجه سلسیوس رسید.

وی افزود: همچنین دمای هوا در شهرهای نیکشهر به 36.6، دلگان 35.5 ایرانشهر 34.6، هامون 33.9، میرجاوه 33.6 و هیرمند 33 درجه سلسیوس رسید.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی مدل های جوی پیش بینی می شود از امروز روند کاهش دمای هوا در استان روی دهد.

دیانتی تصریح کرد: دیروز علاوه بر گرمای هوا، وزش باد نیز برخی نواحی مرکزی استان مانند ایرانشهر را فرا گرفت به طوریکه بیشینه سرعت وزش باد به 54 کیلومتر بر ساعت رسید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 7000 متر کاهش داد.

وی ادامه داد: انتظار می رود امروز وزش بادهای شمالی مناطق شمالی، نوار شرقی و مرزغربی استان را فرا گیرد و در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی افزود: با وزش بادهای سطحی بر روی دریای عمان پیش بینی می شود از امروز دریا به نسبت مواج شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز