امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس پلیس پایتخت از دارالمومنین تهران

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۰۵۳۹
بازدید رئیس پلیس پایتخت از دارالمومنین تهران
رییس پلیس تهران از محدوده منطقه ۱۴ شهرداری تهران بازدید و در جلسه مشترک با مدیران شهری این منطقه شرکت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار رحیمی، رییس پلیس پایتخت  امروز طی بازدید از محدوده منطقه ۱۴ شهرداری تهران در جلسه مشترکی با مدیران شهری این منطقه بر ضرورت همکاری همه جانبه پلیس وشهرداری در راستای ارتقاء انضباط اجتماعی، امنیت عمومی و کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

سردار رحیمی با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای مختلف در تامین امنیت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گفت:تامین امنیت شهروندان ازاصلی ترین وظایف نهادهای عمومی از جمله پلیس و شهرداری است که در حقیقت به سرانجام رسیدن این مهم نیاز به همکاری های بین دستگاهی و فرابخشی موثر دارد.

همچنین مهندس بحیرائی شهردار منطقه ۱۴ تهران در ادامه جلسه با اشاره به موضوعات خاص امنیتی در سطح محدوده این منطقه عوان کرد: منطقه ۱۴ تهران به لحاظ دارا بودن زمین های بی دفاع شهری در محدوده خود نیازمند حضور و همکاری بیش از پیش پلیس در تامین امنیت شهروندان است که در این بین ضرورت ادامه همکاری و تعامل بیشتر پلیس پایتخت و مدیریت شهری در جمع آوری مستمر معتادان متجاهر در زمین های بی دفاع شهری محدوده دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب امری ضروری و قابل تامل است.

وی به تشکیل کارگروه های ویژه آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۴ تهران با همکاری شهرداری و سرکلانتری ششم فاتب اشاره کرد و افزود: قطعا وجود چنین کارگروه هایی نقش بی بدیل و موثری در کنترل آسیب های اجتماعی ایفا خواهد کرد.

گفتنی است رییس پلیس پایتخت به همراه مدیران شهری منطقه ۱۴ تهران از بازار گل شهید محلاتی،پل نیمه کاره خاوران،پارک ترنج و خیابان هجرت بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات خاص مرتبط با این موقعیت های جغرافیایی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز