شهردار منطقه ۱۷:

گرامیداشت یاد شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار است/ شهدا بهترین معلم بصیرت هستند

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۳:۴۴
کد خبر: ۸۲۶۹۱۷
گرامیداشت یاد شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار است/ شهدا بهترین معلم بصیرت هستند
شهردار منطقه ۱۷ در نخستین روزهای سال جدید در محضر عالمان گرانقدر حجت الاسلام سیدجلال محبی، حجت الاسلام و المسلمین مقدم، حجت الاسلام رضا مطلبی حضور یافت و با خانواده شهدای گرانقدر محمد نیا، آقا محمدی و کشمشی دیدار کرد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، صبح امروز امیر محسنی شهردار منطقه۱۷ به همراه تنی چند از مدیران شهری با حضور در بیت حجت الاسلام سید جلال محبیامام جماعت مسجد جامع امام خمینی (ره) در منطقه۱۷، نماینده مقام معظم رهبری در شمیرانات و امام جماعت مسجد امام زاده صالح(ع)، حجت الاسلام اسدالله مقدم که از سال ۱۳۵۵ در منطقه۱۷ تهران ساکن است و دو فرزند برومند خود را در جبهه های حق علیه باطل تقدیم میهن اسلامی کرده است و حجت‌الاسلام رضا مطلبی از مبارزین پیش از انقلاب اسلامی است که پیش از انقلاب اسلامی به منطقه۱۷ آمد و امام جماعت مسجد جامع ابوذر شد، با علمای مجاهد منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

آغاز سال جدید به برکت دیدار با خانواده شهدا

محسنی همچنین صبح امروز در دیدار نوروزی با خانواده شهید مصطفی محمدنیا، ضمن تبریک سال جدید هدف از این دیدار معنوی که به همراه تیم مدیریت شهری منطقه۱۷ انجام شد را تجدید با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا برای آغاز یک سال کار و تلاش مستمر در سال پیش‌رو عنوان کرد.

شهردار منطقه۱۷ در این دیدار گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه، مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور برای عرض تبرک سال نو و طلب دعای خیر برای آغاز یک سال کاری خود می دانیم.

محسنی با تاکید بر تکریم و سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اولویت است و خانواده‌های معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای اسلامی می‌بایست دِین خود را ادا کرد.

امیر محسنی در پایان تصریح کرد: شهدا با بصیرت و آگاهی، برای حفظ ارزش‌ها مسیر شهادت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگ مردان ، ادامه‌ دهنده مسیر افتخار و سربلندی آن‌ها هستند.

شهدا بهترین معلم بصیرت هستند

محسنی در ادامه دیدارهای نوروزی خود با خانواده معظم شهدا، به دیدار خانواده شهیدان مهرداد_و مصطفی آقا محمدی رفت و ضمن تبریک سال جدید به خانواده این دو شهید گرانقدر گفت: خانواده شهدا و ایثارگران بهترین الگو در آموختن صبر، ایثار، مقاومت و خدمت هستند و حفظ کرامت آنان واجب است.

وی افزود: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه است، چرا که این عزیزان با صبوری و گذشت از عزیزان خود، کاری بسیار عظیم انجام دادند که هرکسی توان انجام این کار را ندارد.

شهردار منطقه۱۷ گفت: خانواده های معظم شهدا، حق بزرگی بر ما دارند و تکریم آنان وظیفه همگانی است.

محسنی ادامه داد: یاد وخاطره شهیدان و فداکاری های خانواده های آنان فراموش شدنی نیست و قدردانی و تکریم این‌ عزیزان‌ در سال_جدید، برکت‌ سال پیش رو خواهد شد.

گرامیداشت یاد شهدا زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار است

شهردار منطقه۱۷ صبح امروز همچنین با حضور در منزل خانواده شهید جعفر کشمشی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفت و گو کرد.

امیر محسنی در این دیدار با تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز را مدیون خون‌های ‌پاک شهیدان هستیم.

محسنی با مهم دانستن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تکریم خانواده معظم شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود،‌ فرهنگی که موجب حفظ دستاوردهای شهدا، عزت و استقلال کشور خواهد شد.

شهردار منطقه۱۷ افزود: خانواده شهدا عزت جامعه هستند و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، پاداش بزرگی نزد خداوند دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز