مدیرعامل سکوی اینترنتی فوتبالی: تعاملی شدن محتوای فوتبالی را دنبال می‌‌کنیم

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۴۳۲۵
مدیرعامل سکوی اینترنتی فوتبالی: تعاملی شدن محتوای فوتبالی را دنبال می‌‌کنیم
سکوی «فوتبالی» یک سرویس صوت و تصویر فراگیر در عرصۀ تولید محتوای ورزشی است که تلاش می‌کند با فراهم کردن امکان اشتراک‌گذاری محتوا از سوی کاربران، سکوی خود را تقویت کند.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر چند سالی است که بخشی از سبد مصرف محصولات فرهنگی مردم ایران و البته جهان را تشکیل می‌دهند.

امروز در کشور ما بالغ بر چهارصد رسانۀ صوت و تصویر فراگیر فعال هستند، «فوتبالی» یکی از این سرویس‌ها است که در حوزۀ تخصصی «ورزش فوتبالی» فعالیت می‌کند.

فرشید آپرویز مدیر عامل سکوی فوتبالی در گفتگو با خبرنگار فناوری برنا دربارۀ ماهیت و سابقۀ این سرویس بیان می‌کند: سکوی «فوتبالی» کار خود را حدود هشت سال قبل شروع کرد، البته ما کار خود را به عنوان یک پایگاه رسانه‌ای ورزش فوتبال شروع کردیم تا محتوای تخصصی در این زمینه تولید کنیم، سکوی ما (UGC) نیست که کاربران روی آن محتوا قرار دهند اما تلاش داریم تا در ماه‌های آینده این امکان را فراهم کنیم که کاربران سکوی فوتبالی هم چنین امکانی داشته باشند تا محتوای تخصصی خود در زمینۀ فوتبال را بر بستر ما اشتراک‌گذاری کنند.

وی در ادامه می‌افزاید: سکوی فوتبالی در حوزۀ تولید خبرهای ویدئویی، تصویری و متنی فعالیت دارد، اکنون حدود هفتاد تولیدکنندۀ محتوا بر بستر فوتبالی فعالیت می‌کنند و موضوعات مرتبط با ورزش فوتبال و ورزش‌های دیگر را پوشش می‌دهند.

این فعال فناوری تصریح کرد: برای پوشش ورزش‌های دیگر بر بستر فوتبالی سطح رقابت‌ها را بررسی می‌کنیم و مسابقات مهم ملی و بین‌المللی را پوشش می‌دهیم. اخیراً یک تلویزیون اینترنتی به نام «استادیوم» بر بستر سکوی لنز ایرانی تاسیس کردیم، تلاش داریم در آیندۀ نزدیک بر بستر این تلویزیون اینترنتی مسابقات فوتبال و ورزش‌های دیگر را به صورت زنده پوشش دهیم.

مدیرعامل سکوی فوتبالی در خصوص آوردۀ نمایشگاه رصتا که اخیراً برگزار شد برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به خبرنگار برنا گفت: بزرگترین دستاورد نمایشگاه رصتا برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر آشنایی با سایر همکاران این حوزه در زمینۀ تولید و انتشار محتوا اعم از ورزشی و غیرورزشی است، این نمایشگاه به ما فرصت داد تا مذاکراتی با تولیدکنندگان محتوا داشته باشیم، موضوعی که می‌تواند در آینده به ما کمک کند تا همکاری‌های مشترک در زمینۀ بدل شدن فوتبالی به یک سکوی اشتراک‌ محتوا داشته باشیم.

این فعالی زیست‌بوم در ادامه تأکید کرد: ساترا در این مسیر می‌تواند که نقش تسهیل‌گری برای ما داشته باشد، کوتاه‌کردن مسیر اخذ مجوز توسط ساترا یکی از مساعدت‌های مهمی است که ما را برای تولید محتوای خلاقانه بسیاری یاری می‌کند.

آپرویز در خاتمه گفت: انتظار دیگر ما از ساترا تسهیل صدور مجوز و فراهم شدن امکان پخش زندۀ محتوای مورد نیازمان است اگر بتوان با شرایط آسان‌تر و سرعت بیشتری در دریافت امواج این پخش‌زنده‌ها را انجام داد، ما با قدرت بیشتری این کار را پیش خواهیم برد تا مسابقات ورزشی بیشتری را پوشش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز