برنامه اداره فضای سایبری چین برای حمایت بخش خصوصی را اجرا خواهد کرد

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۷۶۴۷
برنامه اداره فضای سایبری چین برای حمایت بخش خصوصی را اجرا خواهد کرد
سازمان تنظیم‌گر اینترنت چین پویش ویژه‌ای را برای ممنوعیت انتشار اخبار جعلی در مورد کارآفرینان بخش خصوصی این کشور به راه انداخته است.

خبرگزاری برنا؛ سازمان تنظیم‌گر اینترنت چین پویش ویژه‌ای را برای ممنوعیت انتشار اخبار جعلی در مورد کارآفرینان بخش خصوصی این کشور به راه انداخته است. هدف از این کمپین احیای اعتماد به بخش خصوصی به منظور رشد اقتصادی این کشور است.

اداره فضای سایبری چین (CAC) با انتشار پستی در حساب رسمی وی‌چت خود، اعلام کرد که این برنامه تا سه ماه تداوم خواهد داشت و هدف آن حذف اخبار جعلی، اطلاعات نادرست و شایعات در مورد شرکت‌ها و کارآفرینان چینی و از بین بردن وب‌سایت‌ها و حساب‌های آنلاین ناقض قوانین است.

هدف از این پویش، ایجاد یک فضای آنلاین سالم در جهت‌دهی به افکار عمومی است تا کارآفرینان بتوانند بر توسعه کسب‌و‌کار خود تمرکز کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، روایاتی مانند خیانت کارآفرینان چین به کشور و پیش‌بینی فروپاشی اقتصاد خصوصی این کشور، تحت رصد اداره فضای سایبری چین قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، ممنوعیت‌های وضع شده انتشار اطلاعات شخصی این افراد را نیز شامل می‌شود.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، چنین اقداماتی بخشی از برنامه کلان دولت چین برای تقویت بخش خصوصی به عنوان یکی از ابزار تحقق توسعه دیجیتال این کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز