پیام امید به ساکنان پیام

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۹۸۱۲
پیام امید به ساکنان پیام
شرکت شهر فرودگاهی پیام و صندوق توسعه فناوری‌های نوین با امضای تفاهم‌نامه‌ای توافق کردند که فرایند حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به شهر فرودگاهی پیام را تسهیل کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از توانایی‌های بالقوه و بالفعل موجود در مجموعه شهر فرودگاهی پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین به منظور هم افزایی و ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های عمومی و تخصصی از مهم‌ترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
همچنین ارائه تسهیلات از محل خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی، تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور، وجوه اداره شده و ... به شرکتهای مستقر در پیام، خدمات ارزی به شرکت ها، اعطای وام قرض‌الحسنه به کارکنان شرکت‌ها، معرفی فرصت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌ها توسط طرفین  و همکاری در زمینه ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت‌های متقاضی ورود به پیام از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای در زمینه تجاری سازی، توانمندسازی، توسعه بازار و لیزینگ محصولات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمک به صدور ضمانت‌نامه تعهد بازپرداخت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در تفاهم‌نامه مشترک بین پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، عنوان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز