کابوس بیت کوین

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۰:۵۳:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۱۳۰۰
کابوس بیت کوین
روزهای کابوس وار سرمایه گذاران بیت کوین ادامه دارد و حالا قیمت آن به حدود ۲۰ هزار دلار سقوط کرده است اما آیا می‌توان این سقوط رو نقطه سیاه منجر به نابودی رمز ارزها دانست ؟ واقعا سرنوشت آن‌ها چه خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، بیت کوین روز گذشته همچنان به سقوط آزاد ادامه داد تا قیمت آن به کمتر از ۲۰ هزار دلار برسد. آخرین باری که این ارز دیجیتال ارزشی کمتر از ۲۰ هزار دلار داشت به اواخر سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد؛ زمانی که به یک باره اوج گرفت و قیمت آن در اواخر نوامبر به ۶۷ هزار دلار هم رسید.

اما از آنجا که رکود اقتصادی باعث شد سرمایه‌گذاران، دارایی‌های بیت کوین خود را بفروشند، سال ۲۰۲۲ برای بیت کوین بدتر از هر رمزارز دیگری بود. سقوط آزاد بیت کوین روی فعالیت بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال تأثیر گذاشته، به طوری که صرافی‌های بین‌المللی فعال در این حوزه ناچار به تعدیل نیرو و اخراج کارمندان خود شده‌اند.

همسو با این اتفاقات، قانون‌گذاران آمریکایی نسبت به فعالیت صرافی دیجیتال بایننس مشکوک شده‌اند و سازمان بورس ایالات متحده تحقیقاتی را در این مورد انجام داده و حتی شکایتی را هم تنظیم کرده است که نتیجه آن می‌تواند برای کل صنعت کریپتو پیامدهای منفی داشته باشد.

قیمت فعلی این ارز دیجیتال در محدوده ۱۸۶۰۰ دلار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز