حمله گسترده مقاومت به رژیم اسرائیل

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۶۸۶۵
حمله گسترده مقاومت به رژیم اسرائیل
منابع خبری از حمله گسترده سایبری به زیرساخت‌های یکی از پیمانکاران اصلی مترو در رژیم اسرائیل خبر می‌دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، صبح امروز کانال های مقاومت در فضای مجازی از حمله گسترده سایبری به زیرساخت‌های یکی از پیمانکاران مترو در رژیم اسرائیل(سیستم‌عامل‌ها، مانیتورهای کنترلی و سرورها) از مبدا خاک عراق خبر دادند.

رژیم صهیونسیتی که شرارت‌های زیادی مانند کودک کشی، ترور،‌ جنایت علیه بشریت در طول عمر موقتی خود در فضای حقیقی داشته است، مدتی پیش شروع به تعمیم این شرارت ها در فضای مجازی کرد اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند به نظر می‌رسد که راهبرد محور مقاومت در هر دو عرصه نبرد سایبری و سخت به آفندی تغییر پیدا کرده است و کنشی از سوی این رژیم موقتی وجود ندارد که مورد واکنش نیروهای مقاومت قرار نگیرد، عکس العمل‌هایی که طی مدت کوتاهی نشان داد، پدافند سایبری رژیم صهیونیستی مانند گنبد آهنین یک خانه عنکبوتی سست است.

هرچند این اولین بار نیست که وبگاه‌ها و سرور‌های حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق‌ مورد هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین نمونه این حملات به اواخر خردادماه گذشته بر می‌گردد که طی آن، گروه «Sharpboys» پایگاه‌های اینترنتی صنعت گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

پیش از آن نیز در اردیبهشت‌ماه گذشته ، گروه سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار «یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده‌ای به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داده بود و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

دیگر نمونه این حملات به فروردین ماه سال جاری بر می‌گردد که هکر‌های عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرور‌های فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرور‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند، صورت گرفته است.

انتهای ‌‌‌‌‌‌پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز